
בשבילי נברא העולם
אורח חיים א – הלכות תפילין הלכה ד – סעיף א-ד כי חייב כל אדם לומר בשבילי נברא העולם. ואיך
אורח חיים א – הלכות תפילין הלכה ד – סעיף א-ד כי חייב כל אדם לומר בשבילי נברא העולם. ואיך
וכל זה הוא בחינת היד כמבואר במעשה מבעל תפילה, שהיה אצל המלך יד שהייתה מפת כל העולמות והיה כתוב שם
אורח חיים ב- הלכות הודאה ו – סעיף י-יב כי הס"א והקליפות שהם כוחות היצר הרע וחיילותיו נקראים היכלי
אורח חיים ב – הלכות נטילת ידיים – הלכה ו – סעיף פח וזה ידוע שאין מזמנין על הפירות
כל העולם כולו עם כל אשר בו, הכל נברא רק בשביל האדם כידוע, ועיקר מעלת האדם שהוא גבוה מן הכל
© כל הזכויות שמורות לאור הגנוז ברסלב - נבנה על ידי אמויה סטודיו בניית וקידום אתרים | אחסון אתרים