
מים רבים לא יוכלו לכבות את האהבה
"עד שמצאתי את שאהבה נפשי אחזתיו ולא ארפנו". כאשר האדם זוכה פעם אחת לטעום את טעם האהבה, הרי שכבר הוא
"עד שמצאתי את שאהבה נפשי אחזתיו ולא ארפנו". כאשר האדם זוכה פעם אחת לטעום את טעם האהבה, הרי שכבר הוא
אורח חיים א – הלכות נטילת ידיים – הלכה ב – סעיף א עיקר כל היסורים שיש לאדם ח"ו הוא
כח הדמיון הוא למעשה הממוצע המחבר בין החלק הרוחני שבאדם לבין החלק הגשמי שבו. הנשמה שבאה מעולמות עליונים מקבלת נתונים
רבי נתן מדגיש את העובדה שעיקר ההתחדשו"ת היא בדעת, כי עיקר מה שבני האדם מזדקנים במעשיהם הוא מחמת שהם נושאים
© כל הזכויות שמורות לאור הגנוז ברסלב - נבנה על ידי אמויה סטודיו בניית וקידום אתרים | אחסון אתרים