
עיקר התכלית של כל הבריאה כולה, בכלל ובפרט, ועיקר עבודת האדם בזה העולם וכלל כל התורה והמצוות, הוא לזכות לאמונה, כמו
והנה הכלל, שעיקר ההתחלה בעבודת השם והסוף והתכלית של הכל, הוא בחינת הרצון, כי העיקר הוא הרצון. כי הנשמה היא בחינת
כאשר האדם ממלא פיו בדיבורי קדושה, אין למעלה מזה, עד שאמרו רבותינו: "כל חפציך לא ישוו בה". כל חפצי העולם לא
אורח חיים ג – הלכות ר"ח – הלכה ו – סעיף יא כי עיקר תיקון המשפט בכל אדם הוא להזהר מאוד