
הירידה תכלית העלייה
מה היא אותה תכלית נעלמת שאותה רצה הקב"ה להשיג כביכול עד שהיה שווה לו לברוא את האדם אף על פי שידע
מה היא אותה תכלית נעלמת שאותה רצה הקב"ה להשיג כביכול עד שהיה שווה לו לברוא את האדם אף על פי שידע
רבי נתן מבאר עניין זה היטב, בליקוטי הלכות, אורח חיים א', הלכות ברכת השחר ג', סעיף ה' וזה לשונו: "צריך האדם
עלינו לדעת שלרצון עצמו ישנם שורשים רבים, לא תמיד הרצון הגלוי הנראה לעין הוא הרצון האמיתי של האדם, יכלו להיות שלרצון
"וזה מעלת האדם על כל המלאכים" כותב רבי נתן בליקוטי הלכות, יורה דעה א', הלכות עבודת אלילים ג' וזה לשונו: "מחמת
כדי להבין מהי הנקודה הפנימית והאמיתית, שהיא שורש השמחה, צריכים אנו להביא את דברי רבי נחמן מברסלב, וכך הוא כותב: "עיקר
© כל הזכויות שמורות לאור הגנוז ברסלב - נבנה על ידי אמויה סטודיו בניית וקידום אתרים | אחסון אתרים