
ובחרת בחיים
כל העולם כולו עם כל אשר בו, הכל נברא רק בשביל האדם כידוע, ועיקר מעלת האדם שהוא גבוה מן הכל והוא

כל העולם כולו עם כל אשר בו, הכל נברא רק בשביל האדם כידוע, ועיקר מעלת האדם שהוא גבוה מן הכל והוא

והעיקר והיסוד, שהכל תלוי בו, הוא אמונת חכמים, כי אי אפשר לו לאדם להגיע ולחזור למקור נשמתו כי אם ע"י החכמים

אורח חיים ג – הלכות תענית – הלכה ד – סעיף יד וזה מעלת האדם על כל המלאכים, מחמת שהאדם הוא


אורח חיים א – הלכות השכמת הבוקר הלכה ד – סעיף טז-יח וזה בחינת מחלוקת השבטים על יוסף הצדיק, כי יוסף