
בשבילי נברא העולם
אורח חיים א – הלכות תפילין הלכה ד – סעיף א-ד כי חייב כל אדם לומר בשבילי נברא העולם. ואיך יודעין
אורח חיים א – הלכות תפילין הלכה ד – סעיף א-ד כי חייב כל אדם לומר בשבילי נברא העולם. ואיך יודעין
חושן ומשפט א- הלכות שלוחין ד- סעיף ה איש הישראלי נברא שיהיה לו ממשלה על המלאכים וזה התכלית והסוף של ישראל,
אך מעבר לעניין החיפוש ומציאת הנקודות הטובות שיש בנו ובאחרים, כל התורה של רבינו וכל הדרך שהוא בא לגלות בעולם, מתמקדים
זה הוא עיקר הניסיון של בני העולם לבחור במה הם מאמינים, בממון שכביכול נראה שמספק להם את כל צרכיהם או בהשם
אורח חיים ג – הלכות ר"ח – הלכה ו – סעיף ב-ג כי עיקר שלמות האמונה שיהיה חזק באמונתו במה שאין