בשי’ הרמב”ן והריטב”א בבי’ הסוגיא דשבועת שכיר
סוגיית הגמ’ “אי הכי אפילו קצץ וכו’ אי הכי אפילו עבר זמנו” ובתוס’ ,תוס’ רא”ש, בריטב”א ובר”ן על הרי”ף, לעיל בתחילת הסוגיא ובריטב”א שם.ברמב”ן לעיל ד”ה “עקרוה” ובר”י מלוניל ד”ה “תקנות קבועות”.
בשי’ הרמב”ן והריטב”א בבי’ הסוגיא דשבועת שכיר
סוגיית הגמ’ “אי הכי אפילו קצץ וכו’ אי הכי אפילו עבר זמנו” ובתוס’ ,תוס’ רא”ש, בריטב”א ובר”ן על הרי”ף, לעיל בתחילת הסוגיא ובריטב”א שם.ברמב”ן לעיל ד”ה “עקרוה” ובר”י מלוניל ד”ה “תקנות קבועות”.
© כל הזכויות שמורות לאור הגנוז ברסלב - נבנה על ידי אמויה סטודיו בניית וקידום אתרים | אחסון אתרים