🕯️️ הלימוד באתר מוקדש לעילוי נשמת אהוד יהודה בן ליאורה לוסי ז"ל 🕯️️
🕯️️הלימוד באתר מוקדש לעילוי נשמת יוסף בן פנינה ז"ל🕯️️
🕯️️הלימוד באתר מוקדש לעילוי נשמת ליאורה לוסי בת דיאמנטינה ז"ל🕯️️
🕯️️הלימוד באתר מוקדש לעילוי נשמת אברהם בן פנינה ז"ל🕯️️
🕯️️הלימוד באתר מוקדש לעילוי נשמת מזל בת ויקטוריה ז"ל🕯️️
🕯️️הלימוד באתר מוקדש לעילוי נשמת רינה בת ויקטוריה ז"ל🕯️️
🕯️️הלימוד באתר מוקדש לעילוי נשמת יוכבד בת ויקטוריה ז"ל🕯️️
🕯️️הלימוד באתר מוקדש לעילוי נשמת ברוך בן מסעודה ז"ל🕯️️
🕯️️הלימוד באתר מוקדש לעילוי נשמת רבקה בת אסתר ז"ל🕯️️
🕯️️הלימוד באתר מוקדש לעילוי נשמת יחזקאל בן רחל ז"ל🕯️️
🕯️️הלימוד באתר מוקדש לעילוי נשמת ויקטוריה בת טופחה ז"ל🕯️️
🕯️️הלימוד באתר מוקדש לעילוי נשמת יהודה בן מרים ז"ל🕯️️
🕯️️הלימוד באתר מוקדש לעילוי נשמת פנינה בת אסתר ז"ל🕯️️
🕯️️הלימוד באתר מוקדש לעילוי נשמת ציון בן שרה ז"ל🕯️️
🕯️️הלימוד באתר מוקדש לעילוי נשמת יעקב בן רוז ז"ל🕯️️
🕯️️הלימוד באתר מוקדש לעילוי נשמת מזל בת ויקטוריה ז"ל🕯️️
🕯️️הלימוד באתר מוקדש לעילוי נשמת רינה בת ויקטוריה ז"ל🕯️️
🕯️️הלימוד באתר מוקדש לעילוי נשמת יוכבד בת ויקטוריה ז"ל🕯️️
🕯️️הלימוד באתר מוקדש לעילוי נשמת שמעון בן מיסה ז"ל🕯️️

מרן פוסק הדור שליט”א בהקבלת פני רבו אצל רשכבה”ג מרן גאון ישראל שליט”א – תיעוד.

*נהנתם מהסרטון? תנו לייק והרשמו כמנוי ותתנו לנו את הכוח להמשיך…………….*
צופים יקרים: הקליקו “הירשם כמנוי” ואחר כך לחצו על הפעמון, ואז תהיו המעודכנים הראשונים בכל סרטון חדש שעולה ליוטיוב ! נו, לא כדאי להירשם ?
*המערכת מכבדת זכויות יוצרים*
*התיעודים המתפרסמים בערוץ זה הם ע”פ תורתינו הקדושה, ולהבדיל ע”פ חוקותיהם, חוק זכויות יוצרים תשס”ח 2007 למנינם, סעיף 27א, במידה ובעל המוצר חפץ שנפסיק להשתמש במוצר, או שנייחס הסרטון אליו שלחו לנו מייל לכתובת: 6701822@GMAIL.COM והעניין יטופל.*
**********************************************

מרן פוסק הדור הגר”י זילברשטיין שליט”א הגיע לביקור חג נדיר אצל רשכבה”ג מרן ראש הישיבה הגר”ד לנדו שליט”א, שוחחו בדברי תורה, העלו זכרונות מלומדם יחד בישיבת סלבודקא, ודיברו בענייני הנהגת הדור, כמו”כ עלה לביקור אצל זקן המשגיחים הגר”א פולק שליט”א.

מרן פוסק הדור הגר”י זילברשטיין שליט”א, אשר היה עולה בקביעות לביקור חג אצל גיסו רשכבה”ג מרן שר התורה הגר”ח קניבסקי זצוק”ל, ולאחר פטירת שר התורה החל לעלות בקביעות לרשכבה”ג מרן ראש הישיבה הגרי”ג אדלשטיין זצוק”ל, הגיע הבוקר לביקור חג נדיר ומיוחד אצל מרן ראש הישיבה הגר”ד לנדו שליט”א ברחוב הרב שר בבני ברק. מקורבים ותלמידים מציינים כי יש בביקור חג זה אמירה דרמטית על שינויי ההנהגה, ועל הערכתו העצומה של מרן הרב זילברשטיין למרן הגר”ד לנדו, ביקור זה מצטרף לדברים שאמר לפני תקופה קצרה פוסק הדור כי כולנו הולכים לאור הנהגתו של מרן הגר”ד לנדו.

מרן הגר”ד לנדו התרגש מאד מבואו של עמוד ההוראה, וקם לכבודו בעודו מתבטא בענווה מופלגת ‘מה פתאום הרבנים מגיעים לבעלי בתים לביקור חג?’, השניים שוחחו יחדיו ארוכות למעלה מעשרים דקות, מרן הרב זילברשטיין סיפר להגר”ד לנדו כמה מעשיות עם שאלות הלכתיות בצידם, שהתעוררו בעת אשר למד בישיבת סלבודקא, עוד בטרם הגיע מרן הגר”ד ללמוד בישיבה, מרן ראש הישיבה נהנה מאד ופלפל ונשא ונתן עם עמוד ההוראה בפלפולה של תורה.

אחת המעשיות שסיפר מרן הגר”י זילברשטיין, היא כי כאשר למד בישיבה בתור בחור, שלח ראש הישיבה הגר”מ שולמן זצ”ל אותו וכמה בחורים נוספים לדאצ’ה ליד מירון, ושם קיבלו מבני הקיבוץ אבטיח גדול, וחיפשו כלי לנטילת ידיים לסעודה ולא מצאו, והסתפקו אם אפשר להשתמש בקליפת האבטיח כספל לנטילת ידיים, מרן הגר”ד נהנה מאד מהשאלה ופלפל דקות ארוכות עם עמוד ההוראה בסוגיא.

לסיום שוחח פוסק הדור ביחידות עם מרן ראש הישיבה אודות המפלגה שהקים בעיר רמת גן, ועל מלחמת הקודש שעורך בעיר למען קדושת השבת, והביע בפניו תרעומת גלויה על פעולותיהם של נציגי ש”ס בעיר רמת גן, אשר משתפים פעולה עם ראש העיר המחלל שבת, מרן ראש הישיבה הביע תמיכה חזקה, ואמר כי כל מילה היוצאת מפי מרן הרב זילברשטיין יש לשמוע בקולה וכך יש לעשות.

מרן הגר”ד לנדו התרומם ממקומו וליווה את פוסק הדור עד צאתו מן החדר, כשפוסק הדור מברכו “שנזכה כולנו לשמוע הרבה תורה ממרן שליט”א”, הגר”ד השיב “אמן, יישר כח, יישר כח”.

לאחר מכן נכנס פוסק הדור לביקור אצל ידיעו ורעו זקן המשגיחים הגה”צ רבי אברהם פולק שליט”א, משגיח דישיבת סלובדקא, המשגיח הזכיר לפוסק הדור כי ביום חופתו של מרן הגר”י הוא רצה ללכת להתברך מכ”ק הבית ישראל מגור זצ”ל, וביקש מידידו הגר”א פולק להצטרף עמו, פוסק הדור אמר שיש לו הרבה הכרת הטוב להגר”א פולק כי בתקופת נישואיו כאשר היה לבד בארץ הקודש, כשהוריו היו בחו”ל, הגר”א פולק ליווהו במסירות. עמוד ההוראה נפרד מהגר”א פולק בברכות ואיחולים מעומק הלב לאריכות ימים ולהמשך הרבצת התורה והיראה.

**************************************************
שימו לב על כל פרסום סרטון שהתפרסם בערוץ זה חובה לציין קרדיט ל’ערוץ בקודש פנימה’.

Like this article?

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest

השאירו תגובה

מפיצי האור של רבי נחמן מברסלב

קבלו פעם בחודש חבילת עלונים להפצה בהשתתפות בתרומה כנדבת ליבכם - אשרינו!