🕯️️ הלימוד באתר מוקדש לעילוי נשמת אהוד יהודה בן ליאורה לוסי ז"ל 🕯️️
🕯️️הלימוד באתר מוקדש לעילוי נשמת יוסף בן פנינה ז"ל🕯️️
🕯️️הלימוד באתר מוקדש לעילוי נשמת ליאורה לוסי בת דיאמנטינה ז"ל🕯️️
🕯️️הלימוד באתר מוקדש לעילוי נשמת אברהם בן פנינה ז"ל🕯️️
🕯️️הלימוד באתר מוקדש לעילוי נשמת מזל בת ויקטוריה ז"ל🕯️️
🕯️️הלימוד באתר מוקדש לעילוי נשמת רינה בת ויקטוריה ז"ל🕯️️
🕯️️הלימוד באתר מוקדש לעילוי נשמת יוכבד בת ויקטוריה ז"ל🕯️️
🕯️️הלימוד באתר מוקדש לעילוי נשמת ברוך בן מסעודה ז"ל🕯️️
🕯️️הלימוד באתר מוקדש לעילוי נשמת רבקה בת אסתר ז"ל🕯️️
🕯️️הלימוד באתר מוקדש לעילוי נשמת יחזקאל בן רחל ז"ל🕯️️
🕯️️הלימוד באתר מוקדש לעילוי נשמת ויקטוריה בת טופחה ז"ל🕯️️
🕯️️הלימוד באתר מוקדש לעילוי נשמת יהודה בן מרים ז"ל🕯️️
🕯️️הלימוד באתר מוקדש לעילוי נשמת פנינה בת אסתר ז"ל🕯️️
🕯️️הלימוד באתר מוקדש לעילוי נשמת ציון בן שרה ז"ל🕯️️
🕯️️הלימוד באתר מוקדש לעילוי נשמת יעקב בן רוז ז"ל🕯️️
🕯️️הלימוד באתר מוקדש לעילוי נשמת מזל בת ויקטוריה ז"ל🕯️️
🕯️️הלימוד באתר מוקדש לעילוי נשמת רינה בת ויקטוריה ז"ל🕯️️
🕯️️הלימוד באתר מוקדש לעילוי נשמת יוכבד בת ויקטוריה ז"ל🕯️️
🕯️️הלימוד באתר מוקדש לעילוי נשמת שמעון בן מיסה ז"ל🕯️️

הרב יחזקאל ניסים בשיח נוקב על השנאה והפילוג מימין ומשמאל בעקבות הרפורמה המשפטית, חובה לצפות שתפו!!

מורנו הצדיק הרב יחזקאל ניסים שליט”א בשיח נוקב על השנאה והפילוג מימין ומשמאל בעקבות הרפורמה המשפטית, וקריאה לאחדות ישראל! חובה לצפות שתפו בצבור!! Rabbi Yehezkel Nissim

אחים יקרים מה ה’ אלוקיך דורש מעמך. מה בורא עולם שברא אתנו שברא להטיב לנו, וחשקו להטיב, ודרכו להטיב, מה הוא רוצה מאתנו במציאות שכל אחת מאתנו חי היום? מה הפתרון לכל המצב, והשנאה שיש, וכל מה שקורה מסביב?

אחים יקרים, עם ישראל הוא צבא השם, בצבא יש חילות חילות, גולני שריון טייסים, צנחנים, שין גימלים, טבחים נהגים תותחנים חיל הים, ועוד ועוד, גוונים של מערכות, ובשביל לנצח צריכים כולם יחד להתחבר אחד עם השני, לתת אחד לשני לעזור אחד לשני ולשמוע למפקד אחד לא לשתיים.

אחים יקרים, יש לנו אבא אחד, בורא אחד, אנחנו בנים של הקב”ה, אנחנו עם שבחר אותנו מכל העמים, ולא משנה מה יהודי לובש, לא משנה באיזה חיל הוא, אלא אנחנו עם אחד, תפקיד אחד שליחות אחת, ואנו מצווים כולנו לאהוב אחד את השני, לעזור אחד לשני, ואהבת לרעך כמוך אני ה’.

אחים יקרים תבינו, כל אחד יש לו שליחות מיוחדת, וכולנו צריכים להתחבר, אסור לנו לשנאות אף אחד, אני יכול לא להסכים לדעה שלו, אבל לא לשנוא אותו, לא להיפרד ממנו, לא ליקום ולא לטור, בטח לא לשנוא!
אחי היקר, אין אחד שלא עובר משבר אין אחד שלא חסר לו אין אחד שלא קשה לו, אם כן מה הקב”ה מבקש מאתנו היום?

בדק בית כל אחד יעשה בעצמו עם עצמו, איפה עלי לשפר, ואיך אני הופך להיות ילד טוב יותר של בורא עולם, ילד טוב לזולת, לעם ישראל, זה מה שהשם רוצה מאתנו היום!!
בריבוי המפלגות שיש, תראו את השנאה, אחד מדבר רע על השני כי כך הוא חושב שהוא יכול להתרומם ע”י שהוא מגלה את הרוע של השני. אוי ואבוי.

אחי היקר!
כולנו אחים דתיים חילונים שמאלנים ימניים, כולנו בצבא של הבורא יתברך, כל אחד קבל תפקיד ייחודי, שליחות ייחודית שכל מיוחד כישרונות מיוחדים, כדי להשפיע לשני, כדי לאחד ולא לפלג, לאהוב ולא לשנוא!

בנים אנו לבורא עולם, הקב”ה קרא לנו בנים, ביחד אחים יקרים כולנו, חילונים דתיים, שמאלנים ימנים, כולנו צריכים להבין שאנחנו צבא אחד, לכל אחד יש תפקיד, כומתה אחרת בכל חיל, כל תפקיד חשוב גם השין גימל וגם הטבח חשובים מאוד לטייס ולשריונר ולחייל גולני ולצנחנים כי הצבא צועד על קיבתו! אז צריך גם טבח. אה, טיס יותר חשוב? טיס בלי אוכל לא יאכל לטוס, כולם צריכים אחד את השני!!
אז מה הפילוג הזה!? מה השנאה הזו!?

זה חוסר ידע והבנה וקריאת המציאות מהי באמת, כי כבר כתוב באחרית הימים, השקר ישלוט, העולם ייראה כאילו אין משגיח אין מנהיג, אין אדון, כל דאלים גבר, הסתר בתוך הסתר, חושך של נשמות, נשמה זה דבר שכלי – שמלמד את האדם איך לעשות טוב, כשאדם מסלק את נשמתו על ידי שנאה ופילוג אז החיים שלו הם חושך!

אחים יקרים התקשורת מטפטפת מאה ומאתיים וחמש מאות מילים של שקר ולא מציאות, דברים שלא נבראו, וזה נכנס ללב המילים האלה, וזה מעוות את האמת והאמונה, אצל כל מי ששומע.
וכי הקב”ה לא נמצא אצל הטיס שלוחץ על כפתור ומפציץ? וכי הקב”ה לא נמצא אצל הצנחן? בורא לעולם לא נמצא אצל השריונר שנותן לו כח להילחם? הקב”ה לא נמצא אצל החילוני הדתי השמאלני והימני? הלא הוא נמצא בכולנו!
איפה אנו חיים באשליות? דבר לא מציאותי זה אשליה, על סמך מה אני מחליט שהאמת אצלי? על מה!?

אחים יקרים, כשהקב”ה רואה אותנו מתנהגים עם שנאה עם תחרות עם פילוג, כואב לו, איזה בנים גדלתי, איזה עם בחרתי, כואב לו, זה אבא שסובל, אף אבא לא רוצה שהילדים שלו יריבו אחד עם השני, רע לו עם זה, והרע של הבורא על ההנהגה שלנו, גורם לכך שיהיו דינים צרות, בעיות ,למה? כדי שנתעורר, שנבין, אנחנו עם אחד! בני איש אחד, אבא אחד, לכולנו, למאמין ולמי שלא מאמין, לטוב ולרע.

הבורא נמצא בכל כאב של יהודי, הוא נמצא בכל צרה, הקב”ה כל יום הולך מבית חולים מחולה לחולה וכואב את כאבו, בכל צרתם לו צר, אתם מבינים מה הקב”ה עושה כל יום? רץ לנחם אבלים רץ מחולה לחולה, ואנחנו מה, במה מתעסקים, אכלו לי שתו לי עשו לי לקחו לי, ובשנאה ופירוד!

אחים יקרים זה הזמן לתיקון. נתעורר ונשפר את עצמנו נפסיק להיות ישנים. ולא רק לבקש מהקב”ה על עצמנו, אלא להתפלל על כל יהודי ויהודי!
נבקש בתפילות שלנו על כל עם ישראל, שהקב”ה ייתן לנו שכל ייתן לנו הבנה, שלא משתלם להיות רע, שלא משתלם להיות במחלוקת, שלא כדאי לכעוס, שלא כדאי לשנוא שום יהודי, אל תקבל את דעתו ואל תשנא אותו, תפריד בין העושה למעושה, זה מה שהשם רוצה מאתנו להיות אנשים של אמת, מתוך שלום ואחווה!

———————————-

מורנו הגאון הצדיק רבי יחזקאל ניסים שליט”א למי שלא זכה עוד להכיר הוא אחד מבעלי המחשבה בדורנו. ידיו רב לו בפנימיות התורה ובעומק המחשבה, מספרות עצומה ומגוונת שרבינו שליט”א שואב את מעיינות החכמה, כמו בספרי הרמח”ל הקדוש שמו”ר בקיא בהם בכל אות ותג, בספרי המהר”ל, האר”י, המהרח”ו, הנפש החיים, בעל התניא, הרב אשלג, הרב אושר, הרב דסלר ועוד מבעלי המוסר והיראה, ומתורת החסידות, ואנו כתלמידיו השותים בצמא את דבריו, מקבלים בכל שיחה את השפע הבלול שמו”ר מעביר לנו במידותיו הרחבות.
מורנו הרב הוא בין מייסדי עולם התשובה לפני שלוש עשורים, ופתח את ארגון תגלית, שהפעיל בנוסף לישיבה למתחזקים גם תחנת תקשורת יהודית בשם ‘קול הנשמה’ ולאח’ ‘קול החסד’, מסר עד היום אלפי הרצאות למאות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ, מהצפון הרחוק עד הדרום, וקירב אלפים רבות של יהודים לאביהם שבשמים.
———————–
לכל המעוניינים להזמין את הרב להרצאות, חוגי בית, או לקבל דיסקים של הרב- נא ליצור קשר בפלאפון – 0527635240 או באימייל – chiburahchim@gmail.com
כמו כן לפרטים אודות שיעורים קבועים שהרב מוסר מידי שבוע ברחבי הארץ.
ביום שני וגם ביום חמישי הרב מוסר שיעור שבועי בכולל חיבור אחים בעיר ‘רחובות’. רחוב סטולבוב. כולם מוזמנים.

Like this article?

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest

השאירו תגובה

מפיצי האור של רבי נחמן מברסלב

קבלו פעם בחודש חבילת עלונים להפצה בהשתתפות בתרומה כנדבת ליבכם - אשרינו!