ירושלמי שנוסע לעיר פרוזה בליל יד, ומתכוון להשאר שם עד אחרי עלות השחר, האם מתחייב כבר מהלילה במקרא מגילה.
האם יכול לשמוע מגילה בירושלים בליל יד, מירושלמי.
אם חזר הירושלמי בלילה (זאת אומרת לא שהה בעלות השחר בעיר) האם מתחייב.
אם הגיע הירושלמי לעיר אחרי עלות השחר האם מתחייב.
האם בן עיר שקיים כבר כל מצוות פורים בעירו, ונסע לירושלים בליל טו, על דעת להשאר, האם מתחייב שוב במצוות פורים.
האם בן עיר יכול להוציא ידי חובה ירושלמי..
האם צריך לבוא לבוש בגדי יום טוב, כבר בליל פורים.
מה הדין של מי ששכח “על הניסים” בתפילה.
סדר תפילת ערבית..
האם בעיירות המסופקות אומרים “על הניסים” בשני הימים, ומה דינו של בן עיר שאמר בטעות “על הניסים” גם ביום השני.
© כל הזכויות שמורות לאור הגנוז ברסלב - נבנה על ידי אמויה סטודיו בניית וקידום אתרים | אחסון אתרים