הקדמה, להלכות שנצטרך לדעת השנה לגבי יום טוב שחל במוצאי שבת..
מהו עיקר הטעם שאסרה תורה מלאכה בימים טובים..
מהו ההבדל העיקרי בין יום טוב לשבת..
האם נכון לשבת כל החג רק ללמוד..
למה חכמים אסרו גם במלאכת אוכל נפש, לקצור שדהו ולבצור כרמו.
האם כל אוכל נפש מותר אות דווקא אוכל שמפיג טעמו, (זאת אומרת, שאם הייתי מכין מאתמול היה פחות טוב)
האם אפשר להכין מיום טוב ראשון לשני, או משבת ליום טוב כמו השנה.
האם אפשר להוציא בשבת אוכל קפוא שיפשיר, עבור מוצאי שבת, או עבור ליל יום טוב, כמו השנה.
האם אפשר להוציא בשבת קדרה מבושלת ולהניח על פלאטה כבויה, שתדלק ע”י שעון, עבור ליל יום טוב.
האם מותר לבשל ביום טוב גם עבור גוי, או מחלל שבת.. והאם זה נכון גם לגבי זמננו.
הוא אדם שלא יכול לאכול, כגון שהוא בשרי, או שמתענה, או שלא אוכל אורז..יכול לבשל לאחר.
© כל הזכויות שמורות לאור הגנוז ברסלב - נבנה על ידי אמויה סטודיו בניית וקידום אתרים | אחסון אתרים