🕯️️ הלימוד באתר מוקדש לעילוי נשמת אהוד יהודה בן ליאורה לוסי ז"ל 🕯️️
🕯️️הלימוד באתר מוקדש לעילוי נשמת יוסף בן פנינה ז"ל🕯️️
🕯️️הלימוד באתר מוקדש לעילוי נשמת ליאורה לוסי בת דיאמנטינה ז"ל🕯️️
🕯️️הלימוד באתר מוקדש לעילוי נשמת אברהם בן פנינה ז"ל🕯️️
🕯️️הלימוד באתר מוקדש לעילוי נשמת מזל בת ויקטוריה ז"ל🕯️️
🕯️️הלימוד באתר מוקדש לעילוי נשמת רינה בת ויקטוריה ז"ל🕯️️
🕯️️הלימוד באתר מוקדש לעילוי נשמת יוכבד בת ויקטוריה ז"ל🕯️️
🕯️️הלימוד באתר מוקדש לעילוי נשמת ברוך בן מסעודה ז"ל🕯️️
🕯️️הלימוד באתר מוקדש לעילוי נשמת רבקה בת אסתר ז"ל🕯️️
🕯️️הלימוד באתר מוקדש לעילוי נשמת יחזקאל בן רחל ז"ל🕯️️
🕯️️הלימוד באתר מוקדש לעילוי נשמת ויקטוריה בת טופחה ז"ל🕯️️
🕯️️הלימוד באתר מוקדש לעילוי נשמת יהודה בן מרים ז"ל🕯️️
🕯️️הלימוד באתר מוקדש לעילוי נשמת פנינה בת אסתר ז"ל🕯️️
🕯️️הלימוד באתר מוקדש לעילוי נשמת ציון בן שרה ז"ל🕯️️
🕯️️הלימוד באתר מוקדש לעילוי נשמת יעקב בן רוז ז"ל🕯️️
🕯️️הלימוד באתר מוקדש לעילוי נשמת מזל בת ויקטוריה ז"ל🕯️️
🕯️️הלימוד באתר מוקדש לעילוי נשמת רינה בת ויקטוריה ז"ל🕯️️
🕯️️הלימוד באתר מוקדש לעילוי נשמת יוכבד בת ויקטוריה ז"ל🕯️️
🕯️️הלימוד באתר מוקדש לעילוי נשמת שמעון בן מיסה ז"ל🕯️️

מרן פוסק הדור: המתענגים בשבת – מחבלי משיח יוצלו לרווחה

*נהנתם מהסרטון? תנו לייק והרשמו כמנוי ותתנו לנו את הכוח להמשיך…………….*
צופים יקרים: הקליקו “הירשם כמנוי” ואחר כך לחצו על הפעמון, ואז תהיו המעודכנים הראשונים בכל סרטון חדש שעולה ליוטיוב ! נו, לא כדאי להירשם ?

****************************

מרן פוסק הדור הגר”י זילברשטיין שליט”א בסרטוני חיזוק מיוחדים על שמירת השבת הקרובה, לישועת עם ישראל במלחמת ‘חרבות ברזל’, צפו

מרן פוסק הדור הגר”י זילברשטיין שליט”א, מגדולי הדור ובכירי פוסקי ההלכה, מעורר בכל עת בתקופה האחרונה על חיזוק בשמירת השבת ובהלכותיה, והבטיח בכתב ובעל פה כי כל מי שיתחזק בשמירת השבת, וילמד שתי הלכות שבת בכל יום, מובטח לו שינזק מכל פגע רע.

הדבר גרם למהפכה של ממש בעולם היהדות, כאשר אלפי מוסדות וארגונים החלו בתוכניות לימוד מסודרות של שני הלכות שבת בכל יום, כך גם רבבות עם ישראל החלו ללמוד ביחידות וברבים הלכות שבת, וגם בציבור הכללי פורסמה יוזמת ‘שבת ברזל’, בה יהודים מהציבור הכללי מקבלים על עצמם בשבת הקרובה לשמור שבת, לפחות בשלושה דברים, כהוראתו של מרן הרב זילברשטיין: לא להדליק אור בשבת, לא לנסוע ברכב בשבת, ולבשל ולהכין את כל האוכל מערב שבת, כאשר הרב מבטיח כי מי שיעשה כן מקרב את הגאולה וביאת המשיח.

מכל העולם היהודי שולחים ומבקשים למרן הגר”י זילברשטיין שיאמר שוב ושוב את דבריו, כאשר בני ביתו של מרן הרב זילברשטיין מוצפים בבקשות מכל רחבי העולם היהודי, בארץ ובעולם כולו, לשמוע ולראות את הרב בהבטחתו הנדירה.

היום בבוקר, התיישב מרן הרב זילברשטיין ושב על דבריו המרגשים, בסרטונים מיוחדים שמופצים כעת בכל העולם היהודי, ואלו דבריו: “עם ישראל אומר בזמירות של שבת, מה ידידות מנוחתך, אומר העם היהודי, מעין עולם הבא, יום שבת מנוחה, כל המתענגים בה, יזכו לרוב שמחה, מחבלי משיח יוצלו לרווחה, היום זה חבלי משיח, כל עם ישראל, מי שמענג את השבת ונוהג בה כבוד יזכו לרוב שמחה, מחבלי משיח יוצלו לרווחה, פדותנו תצמיח ונס יגון ואנחה, אין יותר יגון ואנחה. אלו הם דברי גדולי עולם שהראו לנו את הדרך, אתה רוצה היום להתפטר מחבלי משיח? דע לך, ללמוד הלכות שבת, כל המתענגים בה… יוצלו לרווחה. מה לעשות? ללמוד הלכות שבת, שתי הלכות”.

בסרטון נוסף מדבר הרב על המעלה לקבל שבת מוקדם עשר דקות קודם הזמן: “לבני ישראל, עם קודש, השואלים שאלה, לקבל תוספת שבת מוקדם, וכמה זה חשוב. אני רוצה לספר לכם, הייתה ברמת אלחנן מגיפה של אנשים שנפטרו בלי זמנם, ממש מגיפה, לא יכלנו להשתלט עליה, אדם אחד נפטר לפני זמנו, עוד אדם, ועוד אדם, תלמידי חכמים, לא ידענו להשית עצות בנפשנו, פניתי לרב שטיינמן, ואמרתי לו הרב שטיינמן היקר, גדול הדור, אנא תבוא אצלנו ותגיד עצה מה לעשות, הוא הגיע ואמר ככה, אם אתם תקבלו שבת עשר דקות מוקדם, קוראים זה בתורה ושמרו בני ישראל את השבת לעשות את השבת, מה זה לעשות – להוסיף על השבת, אני מודיע לכם שום נגע לא יהיה, וכדבריו כך היה, ברוך השם עד היום הזה, שום נגע, שום פגע, אין אצלינו מיתה לפני זמנה, אין אצלנו דבר כזה בכלל, כולם ברוך השם מאריכים ימים כיון שהשכונה קיבלה על עצמה עשר דקות להוסיף, קוראים לזה ושמרו בני ישראל את השבת לעשות את השבת, הם מוסיפים לבד עוד עשר דקות, וככה אני מציע היום לעשות, להוסיף, וברכתו של הרב שטיינמן, לעשות את השבת ברית עולם, ולא יהיה שום נגע ושום פגע!”.

בסרטון נוסף נראה הרב מצטט דבר נדיר ומיוחד הכתוב בספר “שפתי כהן”, לאחד מתלמידי האריז”ל (פרשת בראשית), הוא הוא כותב שישנו כוכב הנקרא “שבתאי”, שהוא שולט ביום שבת, והוא מורה על חורבן ושבי ורעב, ולזה כתוב “ויכל אלוקים” – כילה כל דינין שבו, במה כילה אותם? ביום השביעי, כשבא יום השביעי, לזה היה שבתאי ביום שבת להתיש כוחו באכילה ובשתיה ובמלבושים נאים ובעונה ולענגו בכל מיני עונג, היפך מכל מה שמורה כוכב שבתאי. על כן סיים מרן הרב זילברשטיין כי כל מי שיענג את השבת ויכבד אותה, יזכה להינצל מכל אותם דברים של חורבן, שבי ורעב.

****************************

*המערכת מכבדת זכויות יוצרים*
*התיעודים המתפרסמים בערוץ זה הם ע”פ תורתינו הקדושה, ולהבדיל ע”פ חוקותיהם, חוק זכויות יוצרים תשס”ח 2007 למנינם, סעיף 27א, במידה ובעל המוצר חפץ שנפסיק להשתמש במוצר, או שנייחס הסרטון אליו שלחו לנו מייל לכתובת: 6701822@GMAIL.COM והעניין יטופל.*
**********************************************
שימו לב על כל פרסום סרטון שהתפרסם בערוץ זה חובה לציין קרדיט ל’ערוץ בקודש פנימה’.

Like this article?

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest

השאירו תגובה

מפיצי האור של רבי נחמן מברסלב

קבלו פעם בחודש חבילת עלונים להפצה בהשתתפות בתרומה צנועה.